Thursday, December 31, 2009

babaigood bye 13!
--babaihello 14!!
----babaihello 2010!!
------babaigood bye 2009!!
--------babaiGood bye JB!!
-----------babaiHello Shah Alam!!
dok shah alam ada peraturan yg agak ketat... tensionnyirap tension gila!
takboleno tenet accept Saturday or Sunday....
takboleno colling2 slalu... n msg2
takboleno hearing MP3 sound *hated!*
sembahsmbhyg dpn akak *shit! this is fak up!*
--------------------but------------------------------
=========marisini HEI SIS IF U READING THIS!=======
=========marisiniGIVE ME UR BEST SHOT!============
Photobucket

  webcam 2!


<<< webcam 2! with azie!
happy new year tomorrow 2010!
wah! can't wait school!!!
hei azie! thanks!!

*1st time nmpk dak ni webcam XD slalu nyer nmpk dia ni kt convent JB tpi mls nk teguh or pnggil segan2*
Photobucket

Wednesday, December 30, 2009

  borink sr2

wah borink gilak! don't know what to do~... skunk ni pun ngah tngok je key board... focus gila2~
tpi ari ni dngr2 nk kuar x taw la nk gene... beli baju kot rsa nya... haha.. nk pkai shasha skali wakakkakkaka!! hijau menawan hati bumi?! XD pelik2
Photobucket

  sronok!

wah tdi shopping kt tesco... mcm2 beli...
hurm... esk nk kuar lgi...
x taw gene... wah tpi best sbab dpt beli shasha *dai leh ilang washable la sng ckp*
esk nk pkai dai tu hrp2 la cantik... huh....
pape pun i will try ma best to sucide... XD

Photobucket

Tuesday, December 29, 2009

  3rd day in shah alam...

hahaha 3rd day.... lam tdi tngok twilight lgi... da 5 kali tngok XD.....
tngah nk tnggu time nk tngok sherlock holmes harap2 la lum habis lgi...
hurm....
pape pun x taw npew hari ni nantuk gila smpai kan tido hingga pukul 1300ptg...
so pnt!!!
pape pun smlm mmpi jdi gngster nan kmpulan TM n JB... the best smlm blasah dak... XD

Photobucket

Monday, December 28, 2009











kucing ku yg comel *black nme nya* comel kan? XD dia pregnant.....
itu pun akak aq yg ckp dia pregnant lyn je la XD

Photobucket

  bertolak sr1

baru lps mengemas rumah.. jp g lps solat asar akan bertolak ke KL....tibe KL ku akn post msg ini kpada koang smua >:)

Photobucket

  every time u will have a dream...

mmpi ngeri smalam.. T.T
mmpi awek kne langgar nan kreta kebal...
nmpak osos... n kaki patah...
kepala nmpk otak.... *rsa cam nk muntah seh*
mmpi ke dua.... mmpi jdi mat basikal..
time jdi mat basikal tu..... termmpi pulak jdi ninja assasin....
pastu pergi mmbunuh dan mmburu untk hidup....
mmpi ke tiga....stiap ngara d bumi....mletup kne nuclear....
atom ar tu .... termsuk ngara yg jatuh kan nuclear ni....
mmpi ke empat... mmpi hantu...
time aq tido....tetibe pocong kt blakang... *mmpi*
lagi satu msa da sdar n bgun *dlm mmpi*
nmpk hntu pontianak...


*dude it's just a dream... nver get so naiv... this is just a dream... not scary....*

Photobucket

time december... aq terjtuh kt hutan bnda JB... terbaik darah beribu..XD
akibat cederaan ni la aq lupe pass blog freerunning tu... huhu
bkn tu je habbo pun sama....
walao...blog setting sama gak
adezz... tpi x pe... wlau cmne pun aq still ok.. n tenang also chill out... :D









Photobucket

  to all readers!!!

ak3n R3my back from blogger!!
*he is back! he is back! he is back, he is back he is back!*
hurm...?
hei! to all readers on freerunning198.blogspot.com!
oi! here la not there! read here!!!
*although this is not pretty*
but i'm back n i want to tell u all story that i dónt tell yet!

Photobucket

Sunday, December 27, 2009

  too all Jay to the Bee!!!

thanks for being my friend for this long years...
hope u guys the best!
doakan aq berjya d msa akn dtg ye cik abg, cik adik, cik kak, mak cik, pakcik, atuk n nenek? XD
my best friend lies in my phone!
so rock on dude!
say it out loud!
goodbye! papai!
i will miss u guys! luv u all!!


Photobucket

the last day i webcam with someone at last puas ati... hmmm... tpi sedih geng2 TM x bnyk on9
klo smua on9 leh webcam sma2
sngguh bowink klo geng TM x on9 :(
*webcam with mimi 0.o*
hahaha kwn bek lme... hurm....




Photobucket

members of the TM CREW! I will remember them although i live in Shah Alam n can't on9...=.="
pape pun aq akn menindui dier org...
ptut nya ada lgi soang kan dlm ni tpi da terlmbt nk lukis T.T sowy yer org bru huhu




Photobucket

  x de keje...

0.o yg tendang tu aq... yg kene tendang tu kwn aq pillo dia... GS skit so tu yg aq tendang dia nyer tut.. spya insaf skit hahahhahahaha!!! *lek la pillo jngn berangin gurau je :D*



Photobucket

  thanks bro!


wah hari bertuah! bertuah sngt ke? hahahaha anyway i nid to thanks for everyone! that helping me this blog especially the legend of the seeker CZ league ayie fiox... thanks bro i appreciate... :D


Photobucket